Almost ready for take off! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Celia Terwey - WaarBenJij.nu Almost ready for take off! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Celia Terwey - WaarBenJij.nu

Almost ready for take off!

Blijf op de hoogte en volg Celia

24 Januari 2014 | Nederland, Almere Stad

Lieve allemaal,

Het is bijna zover! Zoals jullie weten zit ik op maandag om 12 uur in het vliegtuig op weg naar Sri Lanka. Hier ga ik voor 5 maanden stage lopen bij een touroperator genaamd: Sunway Holidays. http://www.sunwayholidays.lk/. Ik zal verblijven in de plaats Negombo

Ik vind het ontzettend spannend, en ben dan ook echt super zenuwachtig! Maar ik heb ook wel zin om dit avontuur te gaan beginnen.

Door middel van dit blog wil ik jullie allemaal een beetje op de hoogte houden van wat ik allemaal mee maak. En welke nieuwe dingen ik allemaal ga leren.

Ik ben nu druk bezig met mijn koffer inpakken voor mijn grote reis, en dat is nog een hele klus.

Mijn volgende verslag zal van uit Sri Lanka zijn! ( en natuurlijk zet ik er ook mooie foto's bij!)


X. Celia


  • 24 Januari 2014 - 17:31

    Jessica:

    Je gaat zo'n groot avontuur tegemoet! Ik ben jaloers haha! Maar ik sta op scherp en houd alle goedkope vliegtickets sites in de gaten ;) Succes met je tas inpakken! En alles komt echt helemaal goed :)

  • 24 Januari 2014 - 18:04

    Eefje:

    Geen zorgen....lekker genieten van dit avontuur want dat vergeet je de rest van je leven niet meer. Kus!

  • 24 Januari 2014 - 18:15

    Mama:

    Go for it girl. Ik ben zo trots op je. Dit wordt wordt fantastisch avontuur en n geweldige levenservaring.
    Geniet ervan.
    Kus mam.

  • 24 Januari 2014 - 19:46

    Debbie:

    Hou Celia, Heel veel plezier. Veel genieten veel schrijven hoor dan kunnen wij op afstand met je mee leven. Doeg. Debbie

  • 24 Januari 2014 - 21:07

    Tanja:

    Lieve Celia, spannend jazeker maar ook een heel mooi avontuur. Geniet, leer en vooral HAVE FUN! Goeie reis meis. Je kan het. XXX

  • 24 Januari 2014 - 23:47

    Jacqueline:

    Hoi Celia, wat spannend! Maar wel super! Hele fijne reis, en genieten! Kus van ons!

  • 25 Januari 2014 - 09:21

    Lucia:

    Hè lieve vriendin!

    Ik wil jouw ontzettend veel succes & plezier wensen
    Je gaat het super doen! En ik weet dat je het kan, ik zal elke dag een lichtje voor je branden.
    Wat super gaaf dat je dit mag doen! Een avontuur voor 5 maanden doe ik jou niet na ;)


    Ik wil jou alleen maar het beste wensen en geniet ervan.
    Doe geen gekke dingen hè want ik wil dat je graag heel terug komt haha!
    Daarom ben ik ook erg benieuwd naar de foto's en verhalen.


    Zet hem op kanjer tot over 5 maanden en dan drinken we een borrel!


    Heel veel knuffels en kusjes van Luus xxxx

  • 26 Januari 2014 - 20:49

    Linda:

    Lieve Ceel, heel veel succes en vooral veel plezier! Doe alsjeblieft voorzichtig en ik hoop je snel weer te zien als je terug komt. Ondertussen kijk ik uit naar al je verslagen, ik ben benieuwd wat je allemaal gaat doen. Vergeet trouwens niet om genoeg muggenspul mee te nemen! ;)

    Veel liefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Celia

Hee allemaal! Welkom bij mijn reisdagboek waar mijn verhalen en foto's te zien zijn over mijn stage in Sri Lanka!

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 5586

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 15 Juni 2014

Stage in Sri Lanka

Landen bezocht: