8 weeks down, 12 more to go! - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Celia Terwey - WaarBenJij.nu 8 weeks down, 12 more to go! - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Celia Terwey - WaarBenJij.nu

8 weeks down, 12 more to go!

Blijf op de hoogte en volg Celia

18 Maart 2014 | Sri Lanka, Sri Lanka

Hoi Allemaal,

Het is alweer even een tijdje geleden dat ik een verslag geplaatst heb. Dit komt eigenlijk omdat ik niks leuks te vertellen heb. De gesprekken met mijn bedrijfsbegeleider Ramesh hebben niks geholpen. Nu wil ik daarover niet in details treden, maar laten we het erop houden dat een normaal gesprek er niet in zit met hem. Ik zit elke dag achter mijn laptop e-mails te sturen of stukken te vertalen naar het Nederlands. Ik heb me er ook wel bij neergelegd dat ik niks ga leren hier, maar de dagen duren erg lang zo. Ik ben dan ook begonnen met het aftellen van de dagen totdat ik weer naar huis kan.

Nu wil ik jullie allemaal niet opzadelen met mijn negatieve verhalen, vandaar dat ik al een tijdje niks geplaatst heb. In ieder geval baal ik er heel erg van dat het allemaal niet is zoals ik had gehoopt. Natuurlijk komen je verwachten nooit uit, maar dat het me allemaal zo erg tegen zou vallen dat had ik niet gedacht. Ik heb me verwachtingen dan ook helemaal los gelaten en probeer maar met een zo'n vriendelijke glimlach rond te lopen hier. Helaas is dit toch erg moeilijk. Ik vind het dan ook erg jammer dat mijn stage, wat voor mij een top ervaring moest worden nu eerder een grote flop is.

Maar goed genoeg negativiteit, is voor jullie ook niet leuk om te lezen.
De afgelopen weekenden heb ik vooral aan het zwembad bij een hotel doorgebracht. We hebben drie weken geleden in het weekend een tempel bezocht, een kruidentuin bekeken en een massage gehad. Ook hebben we een dag trip gemaakt naar Wildpattu National Park. Hier zijn we met een jeep het terrein over gereden om wilde dieren te bekijken. Nu heb ik van ver af wat aapjes, herten, pauw, vogels, krokodil, hagedis, 1 olifant en van heel ver weg 1 luipaard gezien.

Vorige week zijn er 2 vrienden en de vriend van Anna hier aangekomen. Hier zijn we een avond mee uit eten geweest en toen mocht Anna voor 3 dagen met hun mee op tour. Hun zijn eergisteren weer terug gekomen in de plaats waar wij wonen. Nu hebben we dan ook bij hun in het hotel gezeten en wat gedronken. Dit zorgt ervoor dat de avonden wat sneller gaan dus dat is wel gezellig. Helaas gaan die morgen weer naar huis.

Aankomend weekend komt er een vriendin van Anna aan, zij is nu 3 weken wezen rondreizen op het eiland. En wat we van haar hebben gehoord is dat erg tegen gevallen. We gaan dit weekend samen met die vriendin een wellness dag houden. Zondag lig ik waarschijnlijk weer bij een hotel aan het zwembad. Helaas is het wel steeds zo dat op onze vrije dagen het bewolkt is. Ik ben dan ook nog steeds erg wit en totaal niet bruin.

Ik vind het jammer dat ik jullie geen leuke verhalen kan vertellen. Maar ik zal wel wat foto's op facebook plaatsen van wat leuke dingetjes.

Groetjesss

Celia




  • 18 Maart 2014 - 08:08

    Johan:

    Hoi Celia,
    Het is al enige tijd dat ik je een berichtje heb geschreven.
    Ik had had het druk met verjaardagen en met mijn werk.
    Wat heb ik nu geregeld. We bestaan dit jaar (Almere Buiten ) 30jaar en wel op 28 mei.
    dUs trok ik mijn stouten schoenen aan (had ik nog in de kast staan )om een kleine voorstel te doen bij de gemeente, het leek mij leuk om alles in het zonnetje te zetten.mijn aanvraag was dan ook, kan jullie er voor zorgen dat de eerste 3 straten met bloembakken aan de lantaarnpalen komen te hangen Nou daar moesten ze nog over denken, ik gaf ook meteen de nummers van de lantaarns, ze keken beetje vreemd,maar ze pakte het aan
    Week later moest ik komen om verdere uitleg kin tussen had ik een bedrijf gevonden die ze op gingen hangen en verzorgen dus allen maar naar kijken en dat was niet de bedoeling.
    Bewoners moeten meer met elkaar praten. afgelopen week weer langs geweest bij de gemeente,in tussen was ik langs de deuren gegaan voor handtekeningen en wanneer ze zijn komen wonen,dat gaf ik ook aan hun (na goedkeuring) dus project geslaagd .
    Wat zei van plan zijn weet ik niet ,maar er broeit wel wat ik ga nog een grootte sleutel maken met daarop 30 jaar als aanduiding. Je schreef al over onze mooie wedstrijd zeg maar geweldige wedstrijd eindelijk mijn zin hier hou ik van.lekker strijd en vechten voor de bal om zo punten te verzamelen het loopt alleen maar raar bij ons. Vrijdag wedstrijd met 3 andere spelers hopelijk winnen we wat zeker 2 set om toch nog de kans te krijgen om 3de van onderen te woorden.
    Nou CElia, doe het rustig aan en maak er wat van en houden heel veel van je. Groetjes van het team en ik natuurlijk Johan.
    Doei xxxxxxJohan

  • 18 Maart 2014 - 09:06

    Jose Van Der Pool:

    Hoi Celia,

    Leuk om weer eens wat van je te lezen!! Positief of negatief, wij kunnen alles hebben. Beter iets horen dan niets...
    Ontzettend jammer dat het allemaal zo is tegengevallen. Trots kan je dan ook wel weer op jezelf zijn dat je daar nog steeds zit!! Nu maar de dagen aftellen dat je ouders en Rico komen. Dat is wel weer een leuk vooruitzicht. Alhoewel? Je ouders zullen wel een praatje maken met je stagebegeleider daar!! haha..... misschien helpt het!
    Ik kijk uit naar je volgende verslag. Probeer er nog wat van te maken topper!!! Liefs van José

  • 18 Maart 2014 - 19:21

    Pien:

    Hey Celia, Neg of positief nieuws...nieuws is nieuws en het is niet anders dan dat het is. Ook dit is een ervaring waar je veel van leert. Het beste ervan maken... Gewoon doen.....Dat kan je en dat maakt je sterk ook. Maar doet ook hele leuke andere dingen: zoals een tempel bezoeken, enz...Daar kom je toch maar mooi.
    Lekker aan het zwembad liggen..dat deden we in KOS ook!! Tja helaas zijn wij er niet om je in het zwembad te gooien. Nou meis succes met nog een paar weken stage. Groetjes vanuit de MaasdijkXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Celia

Hee allemaal! Welkom bij mijn reisdagboek waar mijn verhalen en foto's te zien zijn over mijn stage in Sri Lanka!

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 453
Totaal aantal bezoekers 5593

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 15 Juni 2014

Stage in Sri Lanka

Landen bezocht: